fredag 16 januari 2009

Tänker inte.....

Som att gå på millimeter tunn is med en vinande ocean under ens fötter.

Okey, idag känner jag mig sanslöst lat för jag gick hem efter matten och missade både idrotten, SO:n och NO:n men vad gör man mamma tillöt mig inte att gå på idrotten för att jag har ont i halsen och då blev det så att jag åkte hem istället. Men men så kan det ju gå också ..

Har precis kommit på en sak att jag egentligen inte bloggar för någon annans skull än min egen och om det nu var så att jag bloggade för någon annans skull än min egen så har jag verkligen misslyckats, med tanke på antalet läsare min blogg har. Men men det är rätt kul och sitta oh skriva faktiskt sen att ingen annan fattar vad man skriver är ju en annan sak xD

Men men nu är det i alla fall nästan klart att Jessica ska följa med till PaL nästa år och det är ju bra det i alla fall. Så till en mindre rolig sak att tydligen så ska min låtsats pappa till Alperna kommande vecka vilket jag och en något irriterad mamma fick reda på idag, och eftersom mamma jobbar i Stockholm i veckan så måste jag väl hitta någon att bo lite hos, de börjar faktiskt bli lite jobbigt att sova borta heela tin, Ja , det är klart de kan vara kul och så man jag sover alltid bäst hemma. Nej , men de blir väl någon råd ( bara Anna kommer hem.. INTERN Z- HUMOR) xD
Har precis kommit på en sak att det är ALDRIG någon som börjar snacka med mig på msn.. Jag vet ur töntigt att jag ens tänker på det men de känns ju lite kasst för det är vekligen ALDRIG…..
Så efter allt detta EGO-snack så funderar jag på att hitta på något vettigare att göra.. Frågan är vad ?! kanske jag ska hitta en bok eller kanske ska jag ta och gå och lägga mig.. ”gäääsp”

1 kommentar:

  1. hello det är 2009, ni ska väl ändå på P&L i ÅR och inte nästa år?

    SvaraRadera