måndag 26 januari 2009

Sanning suger (tror jag, vågar inte ta reda på det)

Orkar inte försöka mera. Orkar inte imponeraOrkar inte bevisa nåt mera. Orkar inget mer. Orkar inget mer

Hallå,Halli
Så de är rätt skoj att bo här faktiskt skulle aldrig skratta så mycket hemma som jag gör här xD

SÅ jag vill skriva ! jag vill skriva ! har ingen aning om vad eller hur jag vill bara skriva, riktigt korkat att man skriver…. Nu sitter Sara bredvid mig och kommenterar min stavning som jag antagligen kan ändra senare… och där dog min lust att skriva för de närmsta tvåhundra åren…. Så i alla fall kan vi ju minnas den gång i tiden då Anja fortfarande ville skriva..

I ett vitt täcke av tillsynes sammetslen snö dövar jag mina känslor för dig, ett moln utav sträv sanning virvlar upp i mitt ansikte och får mig att ge upp.

Så egentligen vill jag ju fortfarande skriva, för nu har Sara gått för att förnuftig som hon är plugga, jag borde också plugga men jag orkar inte jag sitter här och tuggar tuggummi och äter Daim som, ser ut som harpluttar å längtar efter en god kopp te så här på kvällskvisten. Så det där jag skrev om att jag borde göra någonting.. Då skulle kan jag ju börja med att se över hur det går med nyårs löftena.?

Jag borde:Försöka hitta sommarjobbsplatser ( kolla konsum å Tomteland)
Kolla var, när och hur mycket sådana där övningskörningskurser för föräldrarna kostar.
Träna så fort jag har blivit frisk.
Drömmen om att tävla lokalt är väl i stort sett död men man kan ju hoppas…
Ska faktiskt åka till Stockholms stad med Sara i februari får la försöka lära mig hitta då.
Tro det eller EJ jag har beställt biljetter till PaL 2009 TJO HO!

Idag var det ju det där med gymnasieval också ja som det ser ut nu blir det töntstämpel på estet teater mora för mig nästa år. Men men , jag klarar nog att leva upp till den töntighets nivån också ska ni se..
Så gott folk de låter som om jag är inne i en jag är så fruktansvärt ful period… Men seriöst jag vill köpa nya kläder!! Färga om håret!! Klippa mig i en frisyr som jag passar i !! Bli smal!! Och tillsist lära mig hoppa med skidor….

Puss å hej jag trackar för mejj..

P.S venne om jag törs ha kvar detta inlägg..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar