tisdag 20 januari 2009

Kan inte sitta här och ignorera livet.

Förvirrad, Förkyld och i väntan på något roligt ?
Aldrig för sent, det är ju en fet lögn det är för sent för mig att bli ishockeyproffs tillexempel inte för att jag vill bli just det, men det plågar mig att jag inte är speciellt duktig på någonting.
Är fortfarande depp över att de ALDRIG är någon som snackar med mig på msn, Men seriöst skaffa ett liv tänker ni säkert då, och jag kan hålla med om att man inte borde kunna haka upp sig på samma sak i flera dagar oh särskiljt inte när det är något sådant fånigt som att ingen pratar med en på msn. Ja ja och återigen ja , det är fånigt men också sant. Förstår egentiligen inte är för jag är så korkad att jag skriver detta på nätet så att vem som helst skulle kunna läsa det. Men faktiskt i skrivande stund känns det inte som att vem som helst skulle läsa det och om nu vem som helst nu skulle läsa det så tror inte jag att vem som helst skulle förstå. För det är ju inte så att jag sitter hemma och grinar för att det aldrig är ”någon” som pratar med mig på msn.
Så nu i alla fall ska jag berätta något ganska roligt eller i varje fall kan det bli ganska roligt att igår frågade Anders om jag skulle följa till alperna i mars, tyvärr vet jag inte om han skojja eller inte men jag ska ta och fråga det och om det nu var så att han inte skojja och det finns biljetter kvar så vill jag självklart med! Lixom vaddå han åker till alperna två gånger bara så där då borde jag ju få följa en gång i vart fall. Det tycker jag i varje fall xD

Men seriöst tanken slog mig precis, det finns alltid dom som hare värre än en själv. Jag menar så illa är det väl ändå inte? och ändå kan jag inte låta bli att drömma om hur mycket bättre det kunde vara. Hmm …
Borde verkligen ta tag i alla läxor och börja plugga !!! Jag kan inte sitta här och ignorera livet måste sluta hoppas...
Puss och hej alla glada :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar