lördag 31 januari 2009

Ödet på min sida !! <33

Idag vaknade jag i tron att de skulle bli en helt vanlig dag.... Men seriöst detta har vart den BÄSTA dagen i mitt liv och nej jag skojjar inte!! Fan vad jag är glad!! Ödet är seriöst på min sida idag :)

Så jag vaknade upp hemma hos mormor och tänkte igenom dagens händelser trodde jag att de skulle bli ungefär så här : sitta och tråka, gratta mormor, äta sig tjock på toscakaka och sedan åka och äta med min syster Jenny å för att fira min födelsedag gå på bio!!
Så vi åkte till Uppsala och i brist (som jag trodde) parkeringsplatser så åkte vi och ställde bilen utanför katalin jag tänkte att de var otroligt sorligt att jag inte var 20 så att jag fick gå in, Särskiljt sorligt var det när jag hörde hur de saund checkade innanför lixom.. Så jag stod där snällt och fint tillsammans med min moster och utbrister att jag seruöst skulle kunna dö för att komma in där..
Eftessom min moster var så kissnödig så skulle hon gå in på toa och man är väl inte dum heller så jag smet väl också in... Sen kommer vi till det roliga när min syster ger mig biljetten och säger att i kväll är Annika din mamma bara så att du vet.... Allvarligt jag höll på att börja grina !! Så jävla kul ! :D
Så i alla fall så var vi på en helt underbar konsert med världens BÄSTA Markus Krunegård<33
De var alldeles underbart roligt trots att min systers och mosters intresse inte.. var på tipptopp. Men de var i varje fall jätte gulliga och dansa med lite i varje fall :)
När världens allra bästa konsert var slut fick jag ju bara lov att köpa en tröjja som det stod Markus Krunegård på.. Så de gjorde jag eller i varje fall så ver det de jag trodde att jag gjorde... Sen gick vi i varje fall ut i bilen för att bege oss hem så utanför kom Anja på att hon alltid skulle kunna sno åt sig en affisch så hon och hennes syster bagav sig in igen, vi frågade (jenny frågade efterssom Anja tappat talförmågan) om vi kunde sno en affich gubben svarade väl inte direkt utan mer slet ner en från väggen å räckte mig den.
Så åter i bilen inser Anja att hon inte alls har köpt rätt tröjja och detta är seriöst ödet eller nå för när vi går in för att byta så hoppsan hejjsan så får Anja en autograf på tröjjan helt plötsligt, man kan ju säga att de inte var så aktuellt att byta någon tröjja då...! fattar ni Han pratade med mig!! okey asså inte mer än du får typ hålla i tröjjan så att jag kan skriva.. Men endå han PRATADE med mig... Fattar ni om jag inte märkt de där med tröjjan hade jag inte gått in igen... :o Guuuu det känns som jag tappat huvvet eller nå jag är verkligen lyckligast i världen !!
Bästaste dagen någonsin... Ursäkta eventuella stavningsfel och bristen med detaljer i texten men jag är sjukt uppe varv just nu PUSS å HEJ <33

P.S jag har tagit hål iöronen men jag har inte sagt nå till morsan så vi håller tyst om den saken...

P.S 2 jag måste bara säga att MARKUS KRUNEGÅRD ÄR BÄST vet jag är barnslig men jag kan leva med det !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar