torsdag 23 september 2010

Happy people never fantasize!

Kalajsans Kalajsans, människor vimmlar runt med falska skal och charader i hopp om att hitta något verkligt?

Märligt egentligen hur lika alla egentligen är, eller hur olika alla är eller hur man vill se det. Ganska fastasiskt hur många livshistorier det finns ombord i en tunnelbanevagn tillexempel. Alla unika och med olika öden.. Humelibum.. En annan sak jag tänkt på är att jag börjar känna igen dom som bor i närområdet även om man inte har en aning om vad dom heter så känner jag igen dem när jag ser dem på stan. Ganska så roligt vill jag påsåt att sitta och fínula på hur deras vardag ser ut ^^
Sen så är det kusligt att man hör varenda steg som grannarna tar utan att ha en aning om vems fötter som trampar...
Nu bör jag sova imorgon är det härlig fredag det ska bli såå skönt med helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar