tisdag 14 september 2010

Svart som natten.

Bland annat dett har gjort idag till en förträffligt trevlig dag!
1. På pendeln satt ett "tufft" grabb-gäng och snackade med svordommar som fan fan fan och sedan var det en kille som öngande på med "dra mig baklänges" lika mycket som de andra sa fan. - underbart ^^
2. En man sjöng med jätte högt på näst sista låten på spinning-passet. Klockrent, mer av sådant !!
3. Min älskade mamma hade lagat mat åt mig när jag kom hem!!

Det har äntligen blivit höst, mörkt och regnigt. Det är dax å dansa i färgglada löv, ha film kvällar och dricka massor av te!!  Kalasens
Nej nu blire tarot-kort, engelska glosor och kanske lite kafka på stranden? mycket snart sova!


Jag är sugen på Pocky..... undrar om Kai har några i sitt skåp?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar