onsdag 29 september 2010

Du-tu-ru-tu-ru. Du-tu-ru-tu-ru. Wo-oh!

Men det äter upp dig när du ligger i din säng.

Det är alldeles tyst idag, man hör bara klockan i hallen och datorns låga surrande
Ni vet när man har ett trassel på sitt head-set och sen ringer det och då försöker man med våld rycka i sladden år alla håll vilket resulterar i att man inte hinner svara för trasslet blir värre än vad det var från början. Så okej jag har inte head-set på mobilen, men ni fattar säkerligen galoppen i alla fall.
Gissa vad, vilken liten värld.Lilla bloggerskan Paow besökte förorten och tränade samma pass som mig på gymmet idag. En sån otur man kan ha va…
Vill tacka min lilla vän fröken 2e att hon precis såg till att jag sabbade alla vackra minnen med lejonkungen. Tackar liiite kul http://www.youtube.com/watch?v=9wQcP8wtApQ


Nåväl, dåligt med spännande information idag hoppas på det dubbla inför morgondagen, eller nä det hoppas jag faktiskt inte på. Puss

Francis Lalanne – Une Douce Lueur/Infernal <3333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar