måndag 13 september 2010

Så nu börjar pluggandet på RIKTIGT!

Nu har alltså alla lärare fått lite eld i rövva och börjat ge läxor, det är ju inte så att man hoppar í taket för det direkt men man ska vara tacksam så länge man lever, eller det är i alla fall vad folk brukar påstå.
Dagens lärdom är helt klart att alltid dubbel checka innan man sätter sig på sådana där fyrbenta odågor, efterssom det blir så jobbigt när de går sönder och man ligger på marken. Alltså för er som ungick att förstå vad jag syftade på för fyrbenta förpestelser så menar jag självklart STOLAR, i synnerhet de som är i skolans matsal. Levde i tron att stolar bara gick sönder på film, vaknade upp ur den illutionen i dag !
Nåväl, nog om stolar och över till andra spännande företelser som skett under dagens lopp. Okey kan inte komma på något utom den lilla notisen att jag lbev högst sur på min engelska lärare idag.....
Näe, jag säger som stampes pappa att om man inte har något bra att säga, så ska man banne mig inte säga någonting alls.
Nu ska jag leka med Tarot kort tills jag somnar..
Puss Å go Natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar