onsdag 22 september 2010

Jag tänker inte riskera att min egen spegelbild slår ner mig, även om jag inte har SÅ mycket att förlora.

Hellre bra i huvvet än illa i verkligheten.

Dåligt med uppdateringar vill jag påstå, men det beror till största del på att jag har haft huvvet fullt av bomull och inte kunnat höra riktigt vad jag tänker. Men men, nu tror jag då att jag iaf nästan har fått båten på rätt köl igen så att säga. Man ska ju för alla bananer i världen hålla i sina vänner, annars kanske man vaknar en morgon och finner sig mycket ensam och det vore minstsagt en sorlig upplevelse.
Vet ni vad som gör mig ganska så väldigt glad? Jo att imorgon så ska jag sjunga mycket vackert, eller ja inte nödvändligtvis mycket vackert men sjunga ska jag och det ska bli skoj^^ Något annat som man blir galet glad över är http://www.youtube.com/watch?v=nflrM4Uowks underbart!!
Så just nu känner jag mig trött hungrig och näej, jag bör sovig! Denna bör sovig känslan grundar sig inte alenast i att jag har haft huvudet fyllt av bomull utan också i att jag har sovit i tält. Grejen med att sova i tält förutom att det är obekvämt, blött och kallt är att det är ganska så mysigt. Faktiskt överförväntan skojsigt vill jag påstå att det var att vara i skogen med alla tvåor.

Nåväl nog om detta, nu ska jag försöka tyda SD:s herioglyf propaganda och överlägga hurvida jag ska dö eller om det räcker med att gå i ide de fyra kommande åren. Och försöka luska ut vad det är som får de stackars inskränkta bönderna att tro att det ska bli "som förr".....
Puss Å Hejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar