tisdag 28 september 2010

Man kan tillexempel slå en steckpanna i huvudet på sig själv om det för tillfället råder brist på stekpannor så funkar ca en timmes fysikaktivitet nästan lika bra.

Extrapris på avokado på konsum i dag, 1st 8,90. 2 st 20 kr!
Nu har jag kommit på mig själv med att glömma bort saker igen!

Ibland så får jag för mig högst underliga ting. När sanningen är att livet inte är så pjåkigt trots allt. Att det helt klart har sina ljusa sidor som är värda att le konstant för, även då man får för sig att man aldrig ska kunna bestiga berget av läxor. Det är då Anja borde ta sig i kragen och le lite extra för jag menar det både har och kunde har varit värre.

Nåväl, ni kan aldrig tänka er vilken tid jag gick upp i morse. Klockan 05:15 på min lediga dag. Jo då, jag har självdiagnostiserat mig som mentaltstörd men det var ju ingen nyhet. Klockan 06:35 var Anja på gymmet och körde spinning serru ;P Man kan säga att världen vart lite små snurrig efter, men efter en liten runda i den friska luften och lite mat så kändes det helt okey.

Mycket roande att jag skrivit fel i Ku Hi anteckningarna istället för källan till filosofin så står det kärlek till filosofin. Någonting jag faktiskt betvivlar till att jag känner.

Ha ha så påkommen han såg ut igår, älskar att trasselkott förstod humorn i situationen xD xD Misstänker att T3orna har fel eller en gång är ingen gång, två är lika med noll?? Var den för uppenbar?



Det är en konstig värld vi lever i?
 
Nåväl Härlig Höst ute, Underbart undebart !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar