torsdag 4 juni 2009

Det har stormat i mig det senaste året <3

Det är inte av ilska eller skam, det är rädslan för att min blick inte når fram.


Så vet ni vad jag upptäckte idag ?
Jo, att hopprep är en sport faktiskt jag såg de på tv :o
De var jätte duktiga och de var faktiskt skit kul å se men fan asså helt otroligt att man kan vara så duktig ...



Skulle göra mycket för att få veta vad du tänker på.... :/




Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, kanske att SO uppgiften var en pers och att det är sjukt läskigt att betygen sätts imorgon !! :O





Det har blivit svårt att älska, när all kärlek lett till besvikelse
Håkan Hellström - Klubband



Föresten gott folk , har tänkt på de som Linn sa att min blogg är en aning deprimerande så kan jag inte annat än att hålla med. Jag framstår som värsta emobarnet utav liv.
Visserligen har jag inget liv mer herregud inte deppar jag för det heller (A)

Så nu måste jag ju kolla hur långt jag har kommit på min att göralista 2009 ?

Detta vill Anja göra år 2009
Sommarjobba - Nej, blir inte så jag har sökt 5 jobb inte fått något :/ (SuRT)
Övningsköra - Ja haru, stannade mitt på vägen här om dagen fett pinsamt xD
Ut och springa oftare - Japp , de gör jag ^^ (stolt)
Tävla lokalt - Denna kan vi ju stryka efterssom jag nästa aldrig rider... ):
Lära mig hitta i Stockholm - Nja, förhoppningsvis gör jag det till hösten Men jag hittar bättre än jag gjorde när jag skrev det här :D
Lära mig laga mat - Jag äger på att laga mat ! :o faktiskt eller nästan i alla fall (A)
Gå på peace and love - Ja, det är här vi snackar om att en del saker bara blir pannkaka, MEN JAG SKA DIT !!! annars gör jag något väldigt dumt !! :O
KOM IHÅG ATT JULEN 2009 JULKLAPPSRIMMA PÅ ALLA PAKET - Har precis kommit på att det här kan bli den jobbiga delen av det hela, hrm host vi låtsats att denna punkt inte finns ? :)

Jag förstår mig inte på människor som bara verkar se sig själva !!


Puss och GoNatt för nu ska jag sova ( och vakna som en positiv person ... kanske...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar