måndag 1 juni 2009

Lås inne ivern i dig

Hej gott folk, det var länge sedan sen sist, jag har inte haft varken tid eller lust att skriva, men nu sitter jag här insperarad att en makeover på min blogg, frågan är bara hur ? Får jobba på det lite kan jag tro ^^

Jag börjar misstänka att det spökar i det här huset :S
inte roligt ni vet de rullande ljudet som uppstår om man slänger en tallrik eller en krona på golvet, de ljudet har väckt mig två gånger när jag varit ensam hemma visseligen så hade jag missat bussen vid båda tillfällena om inte jag hade blivit väckt utav det ljudet, men i alla fall scary.....

Fin, Fint väder idag kan jag lova, bara en lektion kunde man slippa undan med också eftersom jag och Jessica rymde från föreläsningen om (ja, vad den nu var om ? i alla fall hade gubben som höll i den dryckit för mycket kaffe, han var så sjukt exalterad av att stå och berätta och levede sig verkligen in, vilket inte gjorde saken mycket intressantare även om han verkade tro det xD ) så i alla fall gick jag och Jessica. Efter en timme i solen med jordgubbar på Jessicas balkong
blev det en sväng på "moracity" vilket kändes lika meningslöst som vanligt, herregud säger jag bara om man inte vill ha lika kläder som alla andra så ska man nog inte välja att köpa kläder i mora.
Jag lovar att jag hade kunnat ialla fall en person på nästan varje plagg som man såg i affärerna. *SUCK*
Men men efter lite om och men hittade jag i varje fall en enligt min mening ganska söt tröjja (:
Sen gymmade vi och sen var det halvsjubussen hem, under den bussresan satt jag och kunde inte fatta att det bara är ett enda år mellan 93 och 94, de måste ha skett något fel i årordningen där, eller så händer det någon form av mirakel mellan åttan och nian? Eller så kanske det inte handlade om 94-orna utav bara vissa personer, Iviket fall som helst så tycker jag att det är rätt skickligt att få med orden neger,kuk och Carina i varenda mening.
Nog om det , nu sitter jag i alla fall här ensam hemma och lyssnar på musik för tillfället
Parken-Glittrar jätte bra tycker då jag i alla fall även fast den bästa låten just nu är A lonely september efter alla låtar med Markus förståss xD Men det är ju ganska självklart ^^

Så jag sitter här och funderar över en hel massa saker, över hur det blir till hösten för hoppningsvis så kommer jag härifrån och blir 08 ! Om det inte blir så vet jag inte vart jag ska ta vägen, då måste jag hitta på något drastiskt kanske gå teater ett år och sedan söka om ? Nej , jag har faktiskt inte någon aning får hålla tummarna för att jag kommer in helt enkelt.

Sen är det ju det här med vad jag ska hitta på i sommar också nu sprack mina sommar drömmar totalt jag som hade drömt om att
2009-sommarjobba heeeela sommaren
2010- åka till USA vilket jag säkert inte kommer göra, men man kan ju drömma ^^
2011- Jobba som funktionär på festival
Låter inte detta som ett ultimatum ? Jo, det tyckte jag i alla fall men nu sprack ju det så här på första året vilket känns väldigt typiskt med tanke på att jag sökt FEM sommarjobb...
Näe nu ska jag inte deppa något mer över det för det är SOMMAR tjoflöjt vad trevligt det är :D


Så idag har ännu en dag snart gått, jag borde egentligen göra hemkunskapsläxan som är till imogon , faktiskt så tycker jag att den är ganska rolig (för att vara ett skolabete) :)
Den går ut på att man ska inreda en lägenhet och det verkar ju lite kul, i varje fall tycker jag det efterssom jag tycker om att kolla på möbler.
Men HK:n får någ vänta lite för nu kom min lilla mor hem och jag måste göra ett städ-ryck.

Hejjsan Hoppsan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar