tisdag 2 juni 2009

Ge mig nåt som tar mig någonstans :)

Halloj, igen... andra inlägget på en dag ! De tar sig :)



Så efter ännu en meningslös dag i skolan med endast en lektion så begav jag mig hem till Maja. Tanken slog mig då hur sällan man umgås med folk nu för tiden, jag menar den enda jag är hemma hos är Sara. Jag antar att det beror på att man har så himla mycket läxor?

Men men i alla fall så var jag hemma hos Maja och tro det eller ej men vi lyssnade igenom heeeela Dr Bombay-skivan, snacka nostalgitripp på topp nivå så mycket konstiga minnen när man hör så gamla låtar. http://www.youtube.com/watch?v=dTiMV1Vv1Tw så nu sitter jag med den här låten i huvudet "buy one for two, special price for you !!!!" :D
Efter en stud hemma hos Maja åkte vi på yoga med Jill å Ia.
Och vet ni vad gott folk jag körde bil hem från Maja till mig efter träningen *stolt* jätte bra gick det kan jag lova.

Egentligen så är det rätt meningslöst att blogga, med tanke på att vem fan vill läsa om mitt liv det är inte särskjillt ordinärt eller spännand på något vis. Alla andra har någon form utan inriktning på sitt bloggande som mode, musik, resa eller att man håller på att gå ner i vikt eller något i den stilen...
Men, men jag får väl helt enkelt hålla på tills jag tröttnar xD

Så jag börjar misstänaka att jag har vänt på dygnet klockan halv tio var jag ute och sprang och klockan tio började jag laga kyckling-wok och klockan halc tolv sitter jag och bloggar ?!
Hur kunde det bli då här är min stora fråga ?

Jag kan i alla fall intyga att han som skrev nalle puh minnsan far en smart filur :)
Det bästa är att veta vad man letar efter innan man början leta efter det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar