måndag 29 juni 2009

Har du nåt bättre för dig?

Ny dag , Nya äventyr (eller inte)

Å, fy fan vad jag är trött! De går verkligen inte att sova när de är så satansvarmt, man tror ju att man ska sluta andas eller något om man skulle lyckats somna... Jag funderade starkt på att ställa mig i garderoben och sova i natt i hopp om att de kunde ha varit lite svalare...
Hu, de är verkligen sjukt drygt att vara trött och sedan inte göra någontong åt det.. *Suck*
Helt ärligt börjar jag misstänka att datorn också är lite värmetagen med tanke på att den nästan är segare än vanligt.. eller så är det bara jag som ser allt i slow motion ?

Så tanken har slagit mig att saker och ting aldrig blir som man tänkt sig, så jag har tagit beslutet att sluta tänka efterssom saker i alla fall bara blir?


Vet ni vad jag kom att tänka på ? jo, att de är inte lång tid kvar alls tills man får veta hur det blir med gymnasiet i höst. Läskigt, tycker jag...

Näe, egentligen hade jag ingenting att skriva, och egentligen tycker jag att de är ganska fånigt att blogga.. Men de är liiiite kul och sen kan jag inte sluta, och sen har jag väl för mycket tid över antar jag ... Så de är väl därför som jag fortsätter.......
För de är defenitvit inte för att läsarantalet är så stort.. Jag har räknat ut att de nog är högst fem som läser... Och då har jag två osäkra... Jag utgår från att Emelie läser iaf ibland med tanke på att hon är den enda som komenterar, sen tror jag att jennifer läser efterssom hon är så snäll, Sen skulle jag gissa på att Sara läser ibland ,Så om Mia och Linn läser så är det fem ? xD
Jag tror att jag dööör av skrattanfall xD
Men och andra sidan är det inte så konstigt eftersom om jag inte direkt har försökat att få någon att läsa om mitt ganska vardagliga liv ? :o


Förändringar är läskiga.....

Seriöst, vad nördig jag är som har delar ur låttexter som rubriker ^^


Nu måste jag gå och checka postlådan, Linda hade fått brev från skolan idag :o

//Anja

1 kommentar: