söndag 28 juni 2009

Som ett åtråvärt hopp i en tung tristess

Ja gott folk vad ska man säga egentligen ?

Jo: Så här är det va ?! Att går kvällen var den bästa på vääääldigt länge, förstår ni gott folk Laakso, Winnerbäck och en helt tok-bra konsert med Håkan Hellström.
Jag vet inte om ni kanske bara skumläste orden TOK-BRA, för jag menar verkligen de jag stog längst fram och grina som en annan tönt xD de SJUUKT BRA . Även fast Laakso nu och för all framtid spelar bättre musik <3

Snäva kurvor tär på krafterna..

Undrar varför, varför man ger så sjukt mycket till någon som bara finns i ens huvud??

Så nu sitter jag här i sommarvärmen, de är verkligen varmt här. Egentligen tänkte jag skriva något ärligt eller ärligt och ärligt, De är ju inte så att jag sitter och ljuger direkt kanske bara stryker de meningar som jag vet att ingen skulle orka läsa. A ja de är väl lika bra
att försöka sätta ord till tankarna även fast de är väldigt svårt och ofta blir fel ..
De jag tänkte skriva har jag precis glömt bort ....

Är lite avundsjuk eller kanske bara förundrad över hur du alltid kan vara så posetiv. Man blir jätte glad faktiskt :D

Just det föresten gott folk : Det äckligaste som finns är stimorol chocolate goes caramel tuggummi smakar BLÄÄÄÄÄÄ :S
rekomenderar inte alls om det nu inte är så att du gör vad som helst för att ha dina tuggummin ifred?
Offrade precis en okQ8 rabattkupong på korv med mos, för att bli av med det illasmakande tuggummit.... Aldrig mer...

Näej, gott folk nu ska jag nog sätta mig och deppa utan anledning, bara för att de är så trevligt :)


Ta bort de onda tankar som bildar galler, jag vill se drömmarna sväva fritt.


Jag vet att de är en konstig blogg, jag vet att jag är lite konstig men och anrda sidan även solen har sina fläckar.

Puss å Hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar