torsdag 25 juni 2009

Jag tar tåget ner framåt kvällen

I skrivande stund sitter jag altså här på denna lilla ö, med snart ihopfallande ögon. Är sjukt trött idag vilket kan bero på att jag har noll framförhållning vilket igår ledde till att jag fick lov att packa klockan två på natten. Vilket är för mig fullt förståeligt, jag menar inte kunde jag sitta inne och packa i går när de var så fint väder och på kvällen var jag ju å träna och sen sen.. Öum var jag sur och sen började jag packa..
Därför är jag trött nu :D

Om bara ett ytte fnytte tag ska vi åka, och stackars mig får inte köra :( men helt ärligt så tycker jag att jag är ganska så duktig på att köra bil nu för tiden. :) men min kära mor tycker nog att de går fortare om hon kör vilket nog stämmer..

Näe, nu har jag suuuuper duper bråttom och har verkligen inte tid att sitta här för jag och Jessica ska på Peace anf Love :) undrar hur många gånger jag har skrivit det?

tråkig text ..... och känner inte att jag orkar hinner skriva om det.. :o

Saknar folket !!

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar