onsdag 3 juni 2009

En känsla kan vara bara en minut, tre tunga ord och allt är slut.

Hemmadag idag , har precis dragit slutsatsen att man inte behöver skriva så mycket för att berätta så mycket mer ^^

Och just nu är jag så j***vla SUR på två personer att jag tror att jag slår sönder någonting !!


För det första undrar jag om man kan sälja föräldrar och för det andra funderar jag på att skriva en kontaktannons med texten "PaL-kompis sökes snarast "
*Suck* jorden går under.....
Likt en pankaka som vänder sida i luften, bytte du dina åsikter och krossade mina drömmar ....

Saknaden är så otroligt stor i nästan varje hjärta hon bor hon river och skär
de vet alla som saknaden bär...

Okey, kommit på att det mesta här i livet handlar om tolkningar och hur andra personer tolkar det man säger och det är lite läskigt för ibland så kanske man säger en sak och sen tror en annan att man menade något annat...

jag ser i spegeln att min tid redan är utmätt och undrar om jag betyder något för någon mina kamrater säger att den enda meningen med livet är att klä sig snyggt och vara vi-mot-dem

Parken- blått öga, svarta tankar underbara texter kan jag lova :D

Näej, nu gott folk ska jag återgå till SO:n trots att det är lite kämpigt och trist

PuSS hEj // Anja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar