måndag 8 juni 2009

Livrädd med stil

Vad gör man om man vet att de man redan vet är en dålig ide, i alla fall verkar som den bästa och om man vet att denna ide kommer att leda till någonting som troligtvis kommer att vara dåligt. Ha ha de här slutar inte bra xD

Jag kanske talar till mig själv när jag säger
att man borde stanna upp ibland och se
För man lär sig ingenting på att blunda för sitt liv
Och att springa runt och låtsas att man ler
Lars Winnerbäck- Mer än jag har

Halloj, Back on track igen, nu förstår ni ska jag försöka psyka mig själv till att bli en bättre och positivare och mindre klagosam människa. Önska mig lycka till säger jag bara xD
För på riktigt så är tiden i skolan snart slut och jag kommer sakna vissa personer så att jag döör, Men och andra sidan inget mera plugg och sedan Peace and Love <3
Och jag har bestämmt att inte gå och gruva mig hela sommaren för saker som jag faktiskt inte kan påverka, som typ mitt hemska utseende och om jag kommer att komma in i stockholm eller hur jag i så fall kommer att klara skolan och så vidare...

Vi har fortfarande långa vägar kvar
Man saknar inte sånt som man har
Lars Winnerbäck- Lovesong

*Suck* (inte för att låta negativ eller så) men jag är något less på Spotify-reklamen med Dileva om räddamammornakampanjen , Det är något med hans överlugna röst som får mig att tänka på en viss NO-lärare med intressanta skjortor. Nämner inga namn... :S




Väldigt,Väldigt, VÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLDIGT Sorligt om du förstår :/

Skulle verkligen göra mycket, MYCKET för att få veta vad du tänker...


vad är det man brukar säga
om himmlen är målet kan man iaf nå talltopparna
Och det vart genast i alla fall lite enklare ^^




Go Natt folket Kran o Hej // Anja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar