lördag 6 juni 2009

men jag vet inget om det där, bara sånt som man kan mäta kan jag förstå

De blir faktsikt bara bättre och bättre även fast det aldrig verkar blir bra.



De skulle vara en lögn att säga att jag önskade att jag var liten igen , för de var verkligen inte bättre då . Inte för att låta överdrivet klagosam så är det faktiskt bättre nu, inte för att det är något särskjillt som är bra menallt i alla fall en aning bättre, eller lugnare i alla fall.



Jag hoppas att mina drömmar blir till verklighet tillslut,
För ni vet vad dom säger att hoppet är det sista som dör ut.

Vet ni att jag städa lilla stugan idag , hittade en gamal cd-skiva visst är det en underbarlåt http://www.youtube.com/watch?v=5Ls6mXoEFGQ tyckte jag i alla fall ^^
Näe, jag känner verkligen det, det här är inte min lyckodag *Suck* de är inte ens fint väder ute .... Så man får gärna munta upp mig :D Ring, ring?

Och nu morrar datorn ? På riktigt hela datorn darrar efter att jag satte i en cd .. humm undrar just om det kan vara farligt?
Hoppas dock att det inte är det, men vem vet?

Nu ska jag nog ta och hitta på något roligare än att sitta här tror jag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar