tisdag 2 juni 2009

Sollerön är väldans ensamt :/

Hallou, vad har hänt med vädret är min fråga. Så här brukar vi inte ha det!
regn,regn, regn vart ska vi få häng?
Näej, nu var jag besviken men enligt väderprognosen så ska det bli varmare framåt dagen så jag får hålla tummarna på det.
Så jag har precis missat bussen som gick 09.23 och sitter nu å slöar efterssom jag ska med bussen som går 11.20, tur att bussarna går så ofta så att man inte behöver känna sig avstängd från resten utav världen (NOT)
Jag ser verkligen fram emot att få komma härifrån och hoppas VERKLIGEN på att det blir så, kommer antagligen skriva just den här meningen ganska många gånger ^^
Nej, jag borde nog ta och äte lite frukost det ska ju vara nyttigt har man hört (:

Goodbajs äppelpajs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar