onsdag 10 juni 2009

Och vi vet, alla vet allt tar slut

Skåp 207 i tre år !!

Klassensdag i dag , kommer att sakna ALLA, inte bara i klassen utan hela jävla 9an plus lärarnas små egenheter....
Jag kan verkligen inte förstå det ?
Jag, väntar mig hela tiden att någon joker ska hoppa ut ur någon buske och bara " HA HA ! lurad, Du har precis börjat sjuan!!" men de verkar inte som om de tänker hända.
Inte bara det att jag typ om bara några timmar gått ut grundskolan utan att jag är så gammal. Inte det att jag är för gammal, men det kändes som alldeles nyss då jag var den lilla flickan som såg alla dom över tolv som vuxna, och jag menar just nu känner jag att jag nog skulle se mig själv mer som den lilla flickan än som någon som är vuxen, stor och förståndig... För jag är ingendera och vill inte bli det på mycket, mycket länge..

Konstigt är vad man kan säga om allt nu :S
Sorligt att skiljas från alla sa Bill
Sorligt var ordet sa Bull

De känns mysko att sluta, lixom i en evighet har man längtat men nu är alldeles för snart...
Men det är väl som dom säger att man ska sluta när det är som bäst ?

Om, ni av en ren händelse märkte att det saknades ett inlägg från i går så var det för att jag sov!
Jag kom från skolan och somna i Majas soffa för att sedan åka hem och somna i min egna soffa, för att sedan klockan halv nio somna i min säng för att gå till skolan idag och sova och titta på sällskapsresan.
Det underliga är att jag fortfarnade är sjuuukt trött :/

Låt tankarna styra vad hjärtat känner.

Puss hej , ska fixa inför imorgon :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar