måndag 29 juni 2009

Fyll min tid med någonting

På riktigt, ingen fattar någonsin vad jag säger ännu mindre vad jag skriver. Trots de så pratar jag alldeles för mycket.. och skriver? .. de gör jag ju uppenbarligen också xD

Mellan lyckorus och ångest, ganska förrvirrande :S

Idag är en sådan där dag då hjärnan är överbelastad av stridande tankar som hindrar en från att tänka.
Så det var till att sätta sig med en flaska kosttillskott med choklasmak och lyssna på kent, sorligt lyckades jag spilla i soffan så nu mer är min vita soffa prickig xD ä va fan tack till Nissen som uppfann tvättmaskinen.


Jag är så otroligt rädd att jag ska lura mig själv... typ..

Så allså man blir så lost efter att ha haft folk runt om kring sig hela tiden, de är som om ensamheten blir så sjukt mtcket större. Och som om alla de tankarna som egentligen borde ha tänkts under de fyra senaste dagarna glömts bort ett tag. Och inte tänkts för än man kommit hem, vilket gör mig en aning förvirrad. Men nu är det nog något jämnare rader i mitt huvud, trost att jag är så jävla trött så att de känns som om kroppen är gjord av bly.

Idag är en sådan där dag då man inte orkar någonting alls, inte äta inte sova, inte träna och inte heller orkar man få dåligt samvete för att man inte tränat :)

Allt vettigt som finns att säga har någon annan redan sagt
De känns fånigt att spela ut kort som någon annan redan lagt.


Hurricane Gilbert- Håkan Hellström är helt klart dagens låt <33


Puss och Hej i önskan om att någon någon gång ska förstå mej :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar