fredag 12 juni 2009

Jag är alltid tryggast när du är en liten bit ifrån

Mamma sjunger: lala la lallal laaaa Göteborg .... xP tror att de ska vara känn ingen sorg, men de är bara la la a alaaaa


Vill verkligen inte tänka på hur mycket jag kommer att sakna alla, just nu börjar jag undra om jag borde flytta om gymnasievalen o gå i Mora istället.
Och alla ni som började gråta av lycka eller riva sig i håret i rent ursinne måste jag medela att de inte kommer att hända !!! Kommer jag in så ska jag gå i Stockholm, om jag så måste sätta tvångströjja på mig själv!


Som ni märkt kära läsare har det blivit en hel del kent-lyssnande på sistonde, och då gott folk kanske ni tror att jag klappat ihop totalt. Men ack nej, men kent är bara vansinnigt bra ! Just nu lyssnar jag på Kräm, jag gillar texten förstår ni (:
Så avslutningensfesten var riktigt rolig i mellan åt , måste jag erkänna dock är mina fötter lite blåmärkiga efterssom en del folk tog uppmaningen klackarna i taket lite väl bokstavligt.
Frågan är den, vad jag ska ta och hitta på ikväll, just nu håller jag på att få skrattatack för morsans komentar på min fråga, samtidigt som jag håller på att gråta ihjäl mig för att jag kommer att sakna dig så sjukt mycket!!
Näej undrar just om hur man ska lägga upp dagen ? oj, fan klockan är ju mycket! Nu vart det bråttom !!
Puss å hej leverpastej


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar