lördag 2 oktober 2010

Nu gåre bråttom här.

 Tankar är som tuggummi.

Införskaffade mig en mycket förträfflig byx-dress igår. Men eftersom jag har lovat mig själv dyrt och heligt att inte skriva om obetydliga matriella ting så får ni glo på bilden eller låta bli, det är den i alla fall. Skyll dig själv om du kollar!

I Torsdags fick vi våra roller till produktionen, och oj vad förvånad jag blev. Hej i skeppet, vad kul och utmanande det ska bli. Peppad som tio peppar-kvarnar.

Jag tror nog att jag blir lite ledsen när jag tänker på samhällets norm-mallar. Du SKA så jävla mycket!

Idag har jag lufsat i skogen och tänkt på vilken mycket lugn och sansad människa jag är som kan finna mig i alla fall hyffsat till freds med att bara luffsa i skogen en LÖRDAG!
Kört brum-brum har jag gjort också, och jag måste säga att det går bättre och bättre. Än är jag dock en allmän trafikfara utan varningsskylt.

i skogen finns en sjö.
Det kanske är bäst att jag kastar bort dem, tankarna, fegt?

Jag måste erkänna att den här videon ger mig både kalla kårar ocg mardrömmar som Trasselkott fick mig att se igår http://www.youtube.com/watch?v=M3iOROuTuMA.
Riktiga mördrömmar handlar om att tvingas gå tillbaka, att göra fel och bli ensam.
Så i jämförelse så är väl lilla Salad Fingers ganska fredlig då :D

Materiella ting är det enda som har garantier, för människor går inte att ersätta!

Ibland så vet man inte riktigt vad man ska göra, och då slutar det gärna med att man inte gör någonting alls. Vilket gör att man ångrar att man inte försökte.

"Nämen oj vad sött" mycket rart mycket rart, som en liten sago prinsessa.

Jag har faktiskt putsat silver för förstagången i mitt liv, det kunde ju ha vart roligare. Jag förundras verkligen över att man orkade och hann med att putsa så där jätte mycket silver och koppar för bara en så där sjuttio år sedan ? Märkligt..

"Alla drömmer vi om lyckan som om livet blivit fel" Lars Winnerbäck smart kise de dä :D

Man har så konstig hörsel när man vaknar på morgonen, om man tex börjar dagen med att tugga på nötter. Så är det så man överväger att sluta upp med nöt ätandet enbart för att man tycker att det tuggande ljudet gnager sönder ens huvud. Tänk på den ni!
Näej, om man kanske ska ta och avsluta det här inlägget och dagen med för den delen.

Pusseli puss tusen tack och cred till er som läser


2 kommentarer:

  1. Naw, mwn Ida så du säger:) Vi borde ju ses tycker man! :D :D

    SvaraRadera