lördag 16 oktober 2010

Är det inte alltid så att det ser bättre ut i backspegeln?

Min dag, satsade som en bäver,uppe med tuppen på gymet, räknade matte, DOG!, shindlérs list theme song 12 ggr på repeat, arg på mig själv, och nu - bob hund och upp med humöret!

Jag behöver något som känns, något som slårom vad fan som helst! Jag blir tokig och det känns som om jag bara går runt runt och bara finns! För det gör jag fortfarande så vitt jag vet, även om det för närvarande verkar otroligt.
Jag vill göra något otippat, något värt att minnas något som förändrar hur min värld ser ut.
Men jag vågar inte, jag är feg, jag trampar på trygga stigar och går aldrig dit där det inte finns skyltar eller jag vart förut.
Det är sorligt, jag beundrar människor som är orädda och fyllda med spontanitet. När jag blir stor ska jag bli som er!

Jag har kommit på att det borde uppfinnas ett nytt ord. Ett ord som beskriver någonting som likar saknad, ett ord som beskriver att man önskar den ”saknade” personen all lycka i allt den företar sig. Ett ord som berättar att man tänker på den utan att det ska associera till kärlek.
 
En dörr slås igen bakom och tusentals står inför! = att tänka på framtiden är läskigt !
 
trevlig hÄLG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar