torsdag 14 oktober 2010

Det är svalare nu, och jag har inte bestämt mig för om jag gillar det eller ej.

Tusen tals tankar har hittat vägen genom mitt huvud idag, ändå kommer jag inte ihåg en enda eller så anser jag bara att de inte är värda att nämna.
Imorgon är det fredag. En förträfflig fredag. En förträfflig fika fredag ?

Tiden stannar inte längre, bara slumrar till en aning. Tiderna förändras och det blir kallare. Men det visste du ju säkert redan om.

Timmarna försvunnit blivit historia och för evigt oförändliga.
Det går inte att klippa alla band, för det förflutna kommer alltid att följa som en skugga. Det är bara att lära sig leva med det och se till att följande kapitel inte liknar något tidigare.
Se det från den ljusa sidan, med tiden bleknar även historia.

Har ingen lust att sova! Det blir till att ta fredagen på kaffe och socker.
 
Tvivel, Framtid och Drömmar!

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar