tisdag 12 oktober 2010

Som att någon vrider ur en disktrasa med känslor innanför revbenens väggar.

Ett lite kortare inlägg, efterssom jag inte har tid till något annat.

Man blir så munter av de checka livsorden på yogi-tepåsarna så där på morgonkvisten försår ni. En himla smart grej det där, tänk va om det hade stått söta ord på tillexempel bestiken, så mycket sötare världen hade kunnat framstå som då.

Näej, alltså kommentaren "spela trovärdigt" och i dess sammanhang var onekligen missplacerad vad kan man säga. Vissa har någonform av slutledningsförmåga, andra inte. Men just i det här fallet gör det mig detsamma.

Tid, är ju ett undeligt fenomen. Att tiden kan ta slut och att man ska ha bråttom här i livet är om möjligt ännu ujnderligare. För det enda man garanterat har är tid, klart det är olika mycket av just den varan. Men av stress mår man ju dåligt och det verkar ju dumt att lägga ner så mycket tid på att må dåligt för att man inte skulle ha tillräckligt med tid. När tid är det enda man egentligen har? Men om man tillexempel har ett ganska så tråkigt område i tillexempel svenska och man tillexempel ser på en väldigt lååång film så kan man ju i alla fall spara lite av det enda man har och se på ett litet you tubeklipp istället.
http://www.youtube.com/watch?v=V3GmNMbuMbc&feature=fvw

Nåväl jag tror att det bli ganska så skojsigt, inte för att jag vet riktigt om jag har så mycket att tillföra eller om jag är så där jätte duktig. Men men det lär ju framgå tids nog inte sant?

Idag fick jag och Kai smaka skolans DY-fisk, det var mycket extremt jätte vidrigt och jag mår fortfarande illa vid blotta tanken.

Om jag skulle sommna exakt nu på minuten så skulle jag få sova i exakt sex timmar. Men nu vet jag att det kommer att ta tid innan jag somnar men jag tänker som så att jag kan inbilla mig själv att jag inte har tid till att närvara på vårt underbara klassråd. Om jag har hjärta till att göra någonting sådant. För i så fall har jag tid att gå hem och sova en liten smula så där på eftermiddagen.

Puss och go Natt, Av matematik C fattar Anja inte ett skvatt!

2 kommentarer: