söndag 3 oktober 2010

Jo då det finns många här i världen med små monster i huvudet som äter upp och blockerar information från vad som i folkmun kallar världen.

Önskar att jag kunde vara ett galler, en drömfångare som kunde se till att inga onda tankar kunde skada.

Så kan man ställa sig frågan vad lilla Anja gör idag, jo lilla Anja sitter med ansiktsmask i ansiktet och väntar på att det korallfärgade nagellacket ska ta och torka. Å sen bloggar hon såklart också. Hon är lite fundersam över vad hon ska skriva och dela med sig av till resten av världen en dag som denna.

Även havet kan ibland påstås vara stilla.

Dagens upptäckt är att jag när jag skriver förhand förväxlar V med R, högst förunderligt fenomen helt i avsaknad av logik.

Jag och Tinker Bell bakade i dag och bakningen gick i att sammanfatta med följande citat ”döm inte hunden efter håren”, ”insidan som räknas” och ” alla är lika värda”. Vi bakade med andra ord väldigt kreativt eller alternativt väldigt bara dåligt? Fast okey kanelbullarna var i alla fall goda.

Om söndagar är den lilla lägenheten på andra våningen täckt av kläder, det är en nämligen en tvätt dag och eftersom tvättställningen inte är större än att tre par av husmusens och katten Janssons strumpor får rum, så blir det till att improvisera. = Kläder på alla upphängnings möjligheter och inte möjligheter.

Dagens lärdom är hur man byter filtyper på bilder, en klar framgång på min dator tekniska front.

Slagsmålsklubben – Ovningskora
Sovdags !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar