fredag 29 oktober 2010

När du sett vem jag är, vågar du fortfarande möta min blick?

Kort sagt idag har jag haft ONT i huvudet. När jag reser mig, ligger ner, rör mig, står still, sitter- Konstant helt enkelt.

De tar foton på varandra för att visa att de finns, för att berätta för världen hur bra de har det tillsammans.


Från att fundera över hur mycket betygen skulle ta stryck av att man deffade till magrutor, till att lägga tanken åt sidan och koka varm choklad.



Okey, jag erkänner jag har haft liiite småtråkigt, men efter detta så tycker jag väl att jag har tid med det också.

”Man måste dö några gånger innan man kan leva” Klockers! börjar gilla den där plattan mer och mer!

Och så humorn i sanningen, 2e:s bästaväns beslut att länka detta clipp på ( en alldeles rysligt populär sajt i blått och vitt ((inte bilddagboken))) var mycket roande http://www.youtube.com/watch?v=UrV9IvNadYk&feature=player_embedded

Å Trasselkott jag tänker nog tvinga dig att se resan till melonia med mig. Karaktären William är minst sagt älskvärd!

Läst ut Kattflickans bok!

Nu tror jag att du hatar mig igen.


Go NATT och pussen, nu ska jag sova bort min huvudvärk och just det, efterssom mina problem med tekniska saker tenderar att avlösa varandra så var det nu datorns tur. Jippie! NoT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar