tisdag 26 oktober 2010

Är ganska säker på att det frusit till is, men jag är inte säker på att den bär.

Highfive på fullnärvaro den här veckan, barkade bäver bara en dag senare. Sjuk har jag varit och städat sjukt mycket så nu är det sjukt rent. Men jag tror att det är sjukt värt för jag har varit sjukt stressad.

Jag har tillbringat tid tillsammans med Casper idag. Jag vet inte riktigt men jag känner mig bara så sjukt kvävd.
Ja, för er som inte förstått det så är Casper modellen på badkaret i lägenheten där jag bor. Det låter bra mysigt ” jag ska ta ett varmt bad” men skenet bedrar, för det är inte mysigt. Huvudet pulserar av det alldeles för varma vattnet och man får andnöd av den kvava luften. Detta är inte mysigt eller avslappnande! såvida du inte svimmar för då är det i alla fall avslappnande. Mer avslappnad än dränkt lär man ju inte kunna bli?


Våga vinna, våga försöka , våga vara dålig, våga finnas till.

Lite villrådig och vet inte vart jag ska börja leta efter den magiska trolldrycken.

Konstantångest + En timmes plugg + fyrtio minuters prov = väldigt dålig ekvation där faktorn konstantångest helst skulle bort!

Man ska ta de roliga tankarna i första hand kom jag och Kai på så där vid tvåtiden natten mellan lördag och söndag, visst var det ganska så smart? Så när man får reda på att de på McDonald’s tvättar toaringarna i diskmaskinen så är man glad åt att få sitta på rena ringar. Eller så är man bara glad åt att man inte käkar på donken ?

Ensamheten sväljer mig hel, osäkerheten äter upp mig del för del.

Jag fångade en räv en dag, Men räven gled ur näven, Fast lika glad för det är jag, Men gladast är nog räven.
Åh-Hum vår sång är dum, Den är ju ingenting, Vad gör det om hundra år, När allting kommer kring.

Dagens mest undeliga " Tänk dig själv som byn som byn Asterix bor i"

Saknar den teneriffa solande Trasselkott förskräckligt mycket :)

Puss Å Natt lyssnar på underbara Håkan Hellströms senaste platta. Rätt nice

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar