måndag 18 oktober 2010

Text-trassel och prestationsångest!

Stress-Stress-Stress och ännu mer STRESS, dagens bästa beslut vara att glad i hågen köra slut sig totalt på spinningen aaAAaaa * hör änglar körer *


Leenden smittar jo jag tackar ja, det betvivlar jag mycket (jag upprepar) mycket starkt. Inte blir jag ett dugg gladare för att alla andra lallar runt i sina idylliska världar och lever i ett ständigt flyt. Men ja ja, någon gång så kommer det väl gå dåligt för dem också, och då ska jag skratta dem rakt upp i ansiktet och vara glad för min egen skull istället för att fake-le åt någon annan. Moha ha ha.
Okey, nu ljög jag. Jag kommer inte att skratta! Jag tror inte ens att jag kommer kunna vara lite småglad. Jag tror att jag kommer drabbas av sådant där medlidande, mycket jobbigt! Det kanske är bäst att vara glad för andras skull så länge det varar då. Närmare analysering visar ju uppenbarligen på att det kan komma att bli värre!

Dax att tvinga sig själv i säng, massor att stå i morgon :/ försöker tagga.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar