onsdag 27 oktober 2010

Feberdrömmarnas fantastiska land?

Jag ska nog minska mitt umgänge med datorn och öka mitt umgänge med hopsydda papper med pärmar och text istället, och kanske lite mer fysiskt existerande människor istället för visuellt existerande på en skärm. Känns nämligen mer socialt och påtagligt. Nu ska jag läsa lite i min bok! Som förövrigt inte är min utan kattflickans och handlar om att vara ensam.

Feberdrömmar är å sjukt random. Jag är alltså så kallat horisontellt bunden idag, eller bunden är ju en överdrift för jag skulle ju kunna studsa runt i lägenheten som ett fån Men det skulle resultera i extrem huvudvärk så jag har valt att stanna kvar i sängen. Jag tror allvarligt att hela mitt liv passerat revy i mina drömmar, jag har drömt om det allra avlägsnaste saker man kan tänka sig. Som hästar, högstadiet, marsmänniskor och stekpannor. Lite förundrad är jag allt att hjärnan kan bli så otroligt kajko av att stiga några grader.
Trasselkott enligt den högst pålitliga källan blogger så befinner du dig i vietnamn eller alternativt spannien, vad säger du om den va? :o

Jag känner att i mitt högst febriga tillstånd så bör jag låta bli att blogga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar