torsdag 21 oktober 2010

Ett av alla världens varma element som står i tomma rum.

Worst Case Scenario i revy.

Men oj så jobbigt det blev, kanske bäst att ägna helgen åt förhastade inköp? Fast näe, shoppingtårar har ju aldrig vart min grej.

Jora, kirrade nog G på dagens prov i alla fall, det blir till att plugga som en hjord fiskar i helgen asså. Össus, össus, vad jag är skoltrött och har allmänlivsglädje under nollsträcket. Men som om världen skulle ta någon som helst hänsyn till det? Nä,nä nä. ”På han igen! , jag tror han andas. På han igen ! jag tror han rörde sig lite grand.” Nämen, oj två små teater pikar alla redan?

Som om det inte vore nog att det är åtta skoldagar innan lovet med två svenska prov, en föreställnings analys, ska ha läst en bok på engelska och helst gjort en Hi inlämmning, massa matte plugg och gärna lite manusläsning. Så alltså förutom det, så åker min älskade vän Trasselkott till Teneriffa i två veckor, medan jag sitter här och hackar loss mig med ishacka varje morgon för att överhuvudtaget ta mig ur sängen!!

Härligt, sant och genomärligt, kommentarer som är opassande på ett passande vis!

Det är kallt, väldigt kallt, jag fryser hela tiden och kallare kommer det att bli. Jag önskar att det vara varmare.
Kent – Socker
 
Någonting säger mig att den redan fastställt dåliga idén verkligen inte är en bra idé och att det kommer sluta illa, rysligt illa faktiskt. Jag borde vara lite mindre barnslig!  
 
Läste den härliga beskrivningen idag : dummare än tåg, SJ- tåg! Ha ha roligt!
 
Jag lär ju börja skicka snigel-post till Sardin och Kattflickan efterssom det är ungefär lika troligt att de svarar när man ringer/smsar som, näe det är inte troligt alls!
 
go natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar